Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem uczniem Twych pragnień niewolnikiem serca.
Myśli twoje odczytałem życie swe oddałem
Nauczyłaś mnie dotykać, swego ciała tabu
Prowadziłaś moje usta do tajemnych komnat
W których odnalazłaś swoje skryte Sakrum.
Kiedy sztylet namiętności ugodzi bólem
byś po chwili wykrzyczała, to uczucie, już rozumiem
lecz uczucie ciągle błądzi, lęk do prawdy życia
w którym co jest ważne, wybrać dziś ty musisz
pozwól , by sen twój, nie obudził wroga
którym nie jest miłość, a ból trwoga .
dzisiaj jesteś wiatrem i falą po której
do brzegu mych ramion dopłyniesz bo czujesz.

Opublikowano

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

armagedon 2: przedostatnie starcie
DAWIDKU POZWÓL ŻE PRZYTOCZĘ
I to są komentarze ludzi, którzy potrafią pisać prawdziwą poezję, tak? takie podpisy pod wierszami są tylko zbędnym balastem na serwie. Jeśli się Wam coś nie podoba, uzasadnijcie to, bo takie wstawki są absolutnie do bani, państwo autorzy, czytelnicy, krytycy.
Krytyka, powinna być konstruktywna, naprowadzająca, pomagająca wnosić coś w dyskusję o danym wierszu. Większość z Was, potrafi jedynie skopiować wcześniejszy koment i dopisać - j/w

szkoda mówić
ARMAGEDON 3
Opublikowano

armagedon 2: przedostatnie starcie
I to są komentarze ludzi, którzy potrafią pisać prawdziwą poezję, tak? takie podpisy pod wierszami są tylko zbędnym balastem na serwie. Jeśli się Wam coś nie podoba, uzasadnijcie to, bo takie wstawki są absolutnie do bani, państwo autorzy, czytelnicy, krytycy.
Krytyka, powinna być konstruktywna, naprowadzająca, pomagająca wnosić coś w dyskusję o danym wierszu. Większość z Was, potrafi jedynie skopiować wcześniejszy koment i dopisać - j/w

szkoda mówić
ARMAGEDON 3

Na naukę pt. 'czemu serduszka i pragnienia nie są wierszem' jest w miejsce w P. Tu oceniamy m. in. pokorę autora, której tym razem zabrakło przy wyborze działu
Opublikowano

szkoda mówić
ARMAGEDON 3