Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Somalija

Rekomendowane odpowiedzi

@Arsis Dobrze, że nie jestem nauczycielką, bo nie mam cierpliwości do  gap lub do Ciebie, że robisz z siebie gapę. W Oslo latem jest uroczo... a Ty już się nie czepiaj, tylko wymyślł lepiej coś na rocznicę naszej uroczej znajomości np. może być piosenka z dedykacją. Może być M.Jackson z siostrą, w statku kosmicznym kojarzysz?

Edytowane przez Somalija (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wędrowiec.1984 Czyli co się dzieje? Ja jestem autorem, więc u mnie ciągłe pytanie, jak napisać? Nocą śniłam prawdziwą poezję w postaci niesamowitej energii... to był bardzo pouczający sen. Poezja jako nośnik energii i emocji... Nie wiem, myślę o tym. 

Edytowane przez Somalija (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

Widzisz, lubię czytać Twoje erotyki, ponieważ są niesamowicie subtelne, delikatne. Nie ma w nich rzeczy wyłożonych na tacy ale za to jest mnóstwo kwestii niesamowicie pobudzających wyobraźnię. W sumie, chyba nawet nie wyobrażasz sobie ile jest takowych, ponieważ gdyby było inaczej nie zadawałabyś pytań w tym temacie. :-)

 

Cóż, pisz od serca po prostu. Widzisz, jeśli mam ochotę przeczytać Twój tekst jeszcze raz, a później jeszcze raz to znaczy, że dla mnie jest w nim Energia. :-) Naprawdę fajnie się to czyta, ponieważ spod tej delikatności wychodzi bardzo często... drapieżnik, a nawet nie masz świadomości jak mi się takie podejście w erotykach podoba.

 

Właśnie za to uwielbiam poezję i Twój sen dowodzi, że również ją uwielbiasz. Myślę, że poezja jest przede wszystkim nośnikiem niesamowitych emocji i energii. Proza mi tego nigdy nie dała. Tak poza tym wszystkim, zauważyłem już dawno, że jesteś bardzo wrażliwą osobą, a wrażliwość już dawno z poezją wzięła ślub. :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach