Tali Maciej Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2008 wiosenna liryka spod palców umyka muzyka słowika w zdaniach się zamyka napotyka fonetykę i leśną ciszę opiszę to co ujrzę to co gdzieś usłyszę igraszką światłocieni łąka znów się mieni w pnączach korzeni trawa się zzieleni a na horyzoncie płomiennie wciąż bez końca jeziorem tafla lśniąca gorącą purpurą słońca i wieczorną porą zagrają koncert świerszcze debiutanckie pierwsze swe najszczersze wiersze
Sylwester_Lasota Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2008 Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość. ciekawa zabawa rymami, chociaż w jednym, czy dwóch miejsch mnie podrażniło ;). pozatym, nie znam się, ale wydaje mi się, że z tymi pnączami korzeni coś jest nie tak, bo korzenie, to wiadomo, a pnącze, to, chyba, coś co się pnie, czyli jakby z drugiej strony. tak czy siak... pozdrawiam ;).
a._mrozinski Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2008 Podoba mi się, jestem pod wrażeniem chociaż wszystko tak śpiewnie płynie, że aż utrudnia odbiór. Arek
zdzisław dyrman Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 W trzecim dwuwersie wiosenna liryka, co napotkała fonetykę, potknęła się. O fonetykę. I jakoś te sylaby zaczęły się mnożyć. Ostatni wers już się nie da czytać. Pozdrawiam
Tali Maciej Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość. ciekawa zabawa rymami, chociaż w jednym, czy dwóch miejsch mnie podrażniło ;). pozatym, nie znam się, ale wydaje mi się, że z tymi pnączami korzeni coś jest nie tak, bo korzenie, to wiadomo, a pnącze, to, chyba, coś co się pnie, czyli jakby z drugiej strony. tak czy siak... pozdrawiam ;). pisanie rymami jest już tak wyświechtane że zawsze będzie to czymś odgrzewanym i mało oryginalnym dzięki za wizytę pozdrawiam