Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozkłada znaczenia na części
pierwsze drugie i trzewia
nie zamyka oczu ani drzwi
ale ogląda się za siebie do
nieprzytomności czasu swojego
powszedniego nie oddaje za darmo

możesz mieć za chwilę uwagi
wpatrywania się w ruch jej warg
rzadko mówi do rzeczy dlatego
nie ma sensu dawać prezentów
przedmioty nie wchodzą w grę
berek dogonisz ją tam gdzie najciemniej

odpuść jej swoje winy
jako ona puszcza je
płazem gadem ssakiem
lub czymkolwiek
innym daje tylko
wrażenie że są
bardziej niż ona

nie ocieniaj jej za to

Opublikowano

modern prayer? Jak wiesz nie znam się na wierszach "supernowoczesnych", ale coś ciekawego jest w nim. Można było pociągnąć do konca tą modlitwę (takie jest moje zdanie)i zrobić takie tłumaczenie na nowoczesność. Ale to tylko taka moja myśl... chyba, że nie znasz do końca...bo uciekałaś z religii.:))) Żartowałem>

Opublikowano

"możesz mieć za chwilę uwagi
wpatrywania się w ruch jej warg
rzadko mówi do rzeczy dlatego
nie ma sensu dawać prezentów"

ot, i cała anka, pokręcona jak jej wiersze, nad którymi trzeba łamać mózg, w tym wypadku tomisie jaknajbardziej:):):):)
pa Anko! cmok, ES

Opublikowano

To było do friccus amicuss...bo jej się nie skojarzyło z modlitwą. A tobie też nie? No cóż...Jak będziesz pisała wiersz pod tytułem "Jeszcze nie zgineła, póki my żyjemy"to jestem teraz pewny, że to bedzie chodziło ...o hymn kibiców Lechii Gdansk.::)))

Opublikowano

Sorry, nie wiedziałem. Faktycznie na forum są też męzczyźni. Każdy ma prawo do własnej interpretacji...ale wydawało mi się, że to widać i słychać. Ale Anka twierdzi inaczej. Pozdrawiam.p.s Może usłyszała je w ...Autobusie, bo napewno wymyślił je jednak ktoś przed nią ...wiele lat temu.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

zdecydowanie najlepszy Twój wiersz (dzisiaj doczytałem ostatni nieznany). jego słabym punktem, moim zdaniem, jest ostatnia linijka. kiedy ją zakrywam, wiersz wydaje się pełniejszy.