Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

A złota jesień?


Rekomendowane odpowiedzi

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.



Psorze!!!

Kończy się wrzesień,
świat mżawką płacze
i posmutniało
niebo bez slońca. A złota jesień?!
Może pażdziernik ziemię ozłoci znów
ciepłem jesiennym...


Marianno Katarzyno;
a jakby tak zamiast "świat mżawką płacze"; dać inną metaforę, bo sama przyznasz, że ta wielce wyrafinowana nie jest;
mam pytanie o ten wielokropek na końcu utworu, czemu on służy? zwykle oznacza chwilkę milczenia, ale to przecież koniec wiersza, milczenie i tak jest;

powodzenmia przy kolejnym utworze;
pozdrawiam
ewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.



No!
I tak proszę trzymać.
:D
b
PS. Do Ewy: i co? ;)

a tam, nie znam się, niewierna dusza - nie zaufałam metodom dydaktycznym;)
jesteś bardziej przekonujący niż ja; tak, no niech będą gwiazdki, i więcej może różu, bo te chmurki takie smutne;
a te trzy kropki, faktycznie, nie zauważyłam nawet ile dopowiadają, szczególnmie na końcu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Zarejestruj się. To bardzo proste!

    Dzięki rejestracji zyskasz możliwość komentowania i dodawania własnych utworów.

  • Ostatnie komentarze

    • @keicam ładnie. Chcieć to móc