Pan_Biały Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 przyjdzie wojna jak wiosna i zburzy niezbudowane dzieci na fundamentach popkultury śmiercią się najedzą mordy wrogie armie wbiły tomahawk w szachy dziewic roztrzaskane dno poleruje sumienia gladiatorów energooszczędne nasienie zatka filtry człowieczeństwachcemy być napromieniowani! – dało głos plemię nie znam się na fizyce mimo to wszystko co wzleci spada na ziemię mucha, samolot i Jezus tęsknię za zmartwychwstaniem
Gość Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 Upadek ideałów i wartosci owszem. Ale czy wszystko co wzleci spada na ziemię...? Pesymistyczny obraz z optymistyczną pointą, bo peel nie podpisuje się pod upadkiem. Wiersz bardzo dobrze napisany jeśli chodzi o treść i technikę. Pozdrawiam.
kasiaballou Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 ciężko o spójność użytych motywów; wojna, popkultura, szachy, dziewice, napromieniowanie - no proszsz Cię, s.fiction ;) ale czuć mimo wszystko taki przedziwny klimat i czyta się lekko :) fajna ostatnia i pointa. pozdrawiam kaśka
MaKrSk Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 Biały Ewangelie - to opis życia i śmierci Jezusa tytuł bym zmienił - bo to nie ewangelia ale apokalipsa! M.
Waldemar Talar Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 Witam i pozdrawiam . Wiersz faktycznie dobrze się czyta i zmusza do zastanowienia - a zwłaszcza ten fragment : nie znam się na fizyce mimo to wszystko co wzleci spada na ziemię mucha, samolot i Jezus Tak więc reasumując całość na plusa . Zastanawiam się nad tym tomahawkiem w szachach dziewicy .... ukłony od Waldemara
Jadwiga_Graczyk Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2010 ,,nie znam się na fizyce mimo to wszystko co wzleci spada na ziemię mucha, samolot i Jezus,,---------------ten wers koszmar nie do przyjęcia. Reszta do poczytania. pozdr.