Marlett Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 na łodzi zaraźliwa nuda bezwładne żagle obwisły na rejach spragnione wiatru buty kleiły się do pokładu otaczała rozpalona cisza trzymając w bezruchu i żarze dwóch stopionych żywiołów w jeden odcień błękitu podmuchy zrywały się kapryśnie i zdradliwie od lądu przeszywając dreszczem do linii wodnej przez nerwy takielunku dobrze wymknąć się w czysty oddech morza
Spiro Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 faktycznie czołowa marynistka jesteś ;) nie znam się, ale przeczytałem kilka razy i mam wrażenie, że za dużo słów. i czystość oddechu puenty nie klei mi się z kleistością pokładu, żarem, itd. ale morze (wodę) lubię, więc się z puentą zgadzam oddechu morza S
Ewa_Kos Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Tak myślę, że napisałaś "więziąc" myślałaś o uwięzieniu - wiesz może zastąp to "wiążąc" ; ale nie musisz, to tylko ja sobie tak przeczytałam.Ale swoją drogą ciągnie Cię do tych wód... Pozdrawiam! Zakończenie mmmm.:)))) EK
Marlett Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Spiro! W trzeciej strofie zrywa się lekki podmuch więc jest nadzieja na czysty oddech - może tak:) Dziękuję i pozdrawienia ślę:))
zak stanisława Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 aż zapragnęłam tak na pokład w rejs, po czysty oddech...i ciszę.... pozdrawiam ES
Marlett Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość. Ewo! Chodzi o uwięzienie.Poprawiłam, ale czuję ,że jest nie tak, jak powinno być. Może jeszcze gorzej jak było. Dziękuję za koment. Pozdrowienia ślę.
Marlett Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2007 Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość. Oj, tak z pewnością się przyda:)) Dziękuję i pozdrawiaM.