Ludożercy
-
Ostatnio w Warsztacie
-
Kawonl 3
Głupich geniuszy marsz!
Haha, wyliczyłem,
Błąd jeden naliczyłem,
!!!!!!!
poszukajmy wiecej,
poszukajmy!
Śpiewam prosto do ściany,
Odbijam echo siebie idioty,
Odbijam, odbijam!
Dętka mnie tyka, co tam myślisz,
Poruszenię potrzebuje,
Cierpienie, bez niego nie ma radości!!!!!!!
Niepisze nigdy dla publiki,
A -ni nigdy w gniewie,
Po co się produkować,
Na zwykłe lenie? hahahah
Nie wyślę tego tutaj,
By nie obraźić?
Jednak itak każdy błąd wytknie,
Wsumie dzięki, bo żyłem w tym błędzie,
Dzięki! Hank yu!
Nie chce się kłócić jak otumaniony,
Oszołom ze mnie,
Bardzo mówisz skłócony?
Ironia moja nie do przeskoczenia,
Wiem, że idiotą jestem,
Wiem, wiem wiem,
Jednak jednak, to,
?
?
?????(wiem, że zostane zezłomowany za to, i tak nie dam rady tu wstawiać poezji, nie mam żadnego doświadczenia, jestem zwykłym idiotą, co z językiem polskim nie ma nic prawie wspólnego, jestem bardzo młodą osobą, nic to nie zmienia, ja to wiem, pozdrawiam! nie mam zamiaru nikogo urazić, pisanie nie powinno dzielić ludzi, nie uważam, że zostałem zaatakowany, a bardziej to może moja schizofrenia atakuje? hah!)(dzieki temu forum zobaczylem, ze niektorzy powinni pisac jedynie dla wlasnej radosci, nie wazne jak, wazne ze z radoscia, wiem ze moze dojsc tu do bardzo duzych zlych interpretacji.)
a tutaj moja interpretacja tekstu, błędy celowe oczywiście, a może nie?"Haha, wyliczyłem,
Błąd jeden naliczyłem,
!!!!!!!" - ocenianie poprzez jeden błąd a nie całość./Krytyka powierzchownego oceniania/ wiem ze tamte teksty moje to dno
"poszukajmy wiecej,
poszukajmy!" ironia, jak u jakiegoś szaleńca?
"Śpiewam prosto do ściany,
Odbijam echo siebie idioty,
Odbijam, odbijam!" kłótnia ego, wojna człowieka z samym sobą, róznie mozna interpretowac,
"Dętka mnie tyka, co tam myślisz,
Poruszenię potrzebuje,
Cierpienie, bez niego nie ma radości!!!!!!!" - ironicznie pokazanie emocji, oznaki szalenstwa,
"Niepisze nigdy dla publiki,
A -ni nigdy w gniewie,