Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepiękny zegar... 

W drobnych formach literackich obrazy super współistnieją :)

zastanawiam się tylko nad tytułem, bo jeśli "zatrzymany" to nie może odmierzać już  czasu...chyba, że działa jeszcze siła bezwładu (nie znam się na starych zegarach :))

Mógłby być tytuł "zatrzymujący" ale wówczas nie jest tak kardynalnie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Zarejestruj się. To bardzo proste!

Dzięki rejestracji zyskasz możliwość komentowania i dodawania własnych utworów.

• Ostatnie komentarze

• @.KOBIETA. Dobranoc.

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

"Słodziaki" 
    • @LessLove  

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

dziękujemy @LessLove 
    • @Alicja_Wysocka  krótkie wiersze wnoszą większą swobodę odczytu.  U Ciebie pióro zawsze na najwyższym poziomie. Uściski.
    • Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

Marku,  Muzyka, to jeden z przejawów ludzkiego geniuszu. To prawdopodobnie jedyny w pełni uniwersalny język ludzkości, a to, że zaledwie kilka dźwięków, bo dokładnie osiem plus znaki przykluczowe - potrafi połączyć artystów z całego świata, jest fascynujące.  Ludzie na całej ziemi, którzy czytają nuty, potrafią zagrać i zaśpiewać, to, co napisano przed wiekami i wciąż układać nowe. Podobnie jak ze słów - wiersze :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.   @wiedźmaTen wiersz zawiera w sobie treść na powieść. W ośmiu wersach kilkuletnią znajomość. Nie chcę i nie mogę się rozpisywać, bo nie wiem czy ten, o którym pisałam, żyłby sobie tego. Trafiłaś komentarzem w serce - serca. Dziękuję.