Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Pałac na skraju zapomnienia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, jestem początkującym pisarzem i chciałbym się dowiedzieć, co sądzicie na temat tego co piszę. Proszę nie szczędzić krytyki, chciałbym znać prawdę, bo wiem, że znajomi mi tego powiedzą.

„Pałac na skraju zapomnienia”

Miłość to piękne słowo,
Ale tylko słowo,
W pustych dusz komnatach,
Gdzie się jawią myśli po latach,
Wierzyć każą, że istniejesz,
Lecz ja wiem, że ty jak wiatr wiejesz,
Przemykasz się niby to cień,
W pogodny bezchmurny dzień,
Przystanęłaś na skraju jeno mej duszy,
Twe słowo obija się jeno o me uszy,
Czekasz pewnie zaproszenia,
Wiesz, że nie spełnię twego życzenia,
Pałac mego serca,
To nie do przejścia twierdza,
Ciesz się piękna, że straże sumienia,
Nie wzięły cię za jelenia,
Bo ciało twe tak smukłe,
Że zginąć byś mogła okrutnie,
Odejść proszę cię z ziemi tej zakazanej,
Nim zgaśnie zorza gwiazdy porannej,
Zostając tu los twój będzie przesądzony,
Zginiesz Piękna w sposób upodlony,
Gdy bestia ze swego wyjdzie łoża,
Zapragnie biec w stronę świeżego zboża,
Ciebie zbezcześci i gdy noc kolejna nastanie,
Człek zduszony we mnie,
Przy twym grobie klęknie,
Imię bestii przeklnie,
I zapomni o tobie,
Zostawiając pustkę przy kolejnym grobie,
Bo w tym świecie miłość nie istnieje,
Jest tylko piekło i losów splątanych knieje.

..Aleks...szczerze ..to potrzeba pracy...musisz dużo czytać..dużo pisać...nie jest żle...ale deklamując takie coś na ulicy...ustrzeliłbyś jakąś "dupkę"...zagubioną...z leśnych kniei...a przecież ...zależy Ci ...by porywać tłumy...Dlatego...nie poddawaj się ...i pisz...dużo pisz-pozdrawiam henio:)

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.