Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Lewe perfumy Hugo Bossa cz. 4


Rekomendowane odpowiedzi

             Ona podeszła do mnie i przysiadła się po drugiej stronie ławy. Uczyniła to z wesołością i pięknym uśmiechem oczu dojmującymi z jej twarzy. Miała piękne dołeczki na policzkach. Pierwsze na co zwróciłem uwagę (ach jakiż ze mnie wzrokowiec) to na jej schludny wygląd. Wydaje mi się, że mogła mieć kilka kilogramów nadwagi, co nie miało to dla mnie większego znaczenia, bo po pierwsze była naprawdę zadbana, po drugie miała i tak świetną figurę, a po trzecie sam do najlżejszych wcale nie należę. Miała na sobie obcisłe, czarne spodnie, ładną ciemną koszulkę i narzuconą na ramiona kurteczkę. Była subtelnie umalowana, ale żeby być uczciwym muszę Wam powiedzieć, że kompletnie się nie znam się na rodzajach i sposobach makijażu. Zapytała mnie jak mam na imię, odpowiedziałem, że Daniel, a ona przedstawiła się imieniem Rebecca. Z początku rozmawialiśmy po francusku, bo parę zdań potrafię wypowiedzieć w tym języku, ale niebawem przeszliśmy na angielski, w którym się czuję swobodniej, bo znacznie lepiej opanowałem ten język. Rebecca była dobrym i wesołym rozmówcą. Z sobie tylko wiadomym wdziękiem i gracją opowiadała mi historyjki jedna po drugą, zaciągając się papierosem i z umiarem popijając jasny, prawdopodobnie francuski browar. Prawda jest taka, że byłem lekko oszołomiony i nie bardzo rozumiałem, co się dzieje oraz prawdę mówiąc nie wiedziałem dlaczego ona się właśnie do mnie przysiadła, bo w lokalu przecież było kilku innych mężczyzn, zresztą wydaje mi się, że przystojnych Francuzów i przez dłuższy czas nie byłem w stanie sobie wytłumaczyć dlaczego ona w ogóle rozpoczęła ze mną rozmowę. Szczerze mówiąc nie byłem zbytnio rozmowny, co chwila zamykając się wśród niedostępnych, jakby nieobecnych i trudnych do rozgryzienia myśli, ale Rebecce w ogóle to nie przeszkadzało. Zapytała mnie o kilka rzeczy w stylu gdzie mieszkam, z jakiego pochodzę kraju, co mnie tu sprowadza