Polski Portal Literacki

MOUSTACHED GIRL WĄSATA DZIEWCZYNA

Andrew Alexandre Owie

Rekomendowane odpowiedzi

MOUSTACHED GIRL

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

20 years before

(In the kindergarten)
Mother: Harry, why have you told that girl that she`s a freak? She`s sitting and crying now! Now go and tell her that you`re sorry!
The boy (approaching the girl): Mary, don`t cry! I am really awfully sorry of your being a freak!

20 lat wcześniej

(W przedszkolu)
Matka: Harry, dlaczego powiedziałeś tej dziewczynkie, że jest dziwadłem? Teraz siedzi i płacze! Teraz idź i powiedz jej, że jest ci przykro!
Chłopiec (podchodzi do dziewczynki): Maryjko, nie płacz! Jest mi naprawdę strasznie przykro, że jesteś dziwadłem!

Present day
Dzień dzisiejszy

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

The United Sexy Boyz - Moustached Girl Wąsata dziewczyna

Presenter: Teraz czytam tytuł drugiego utworu na waszej płycie. To brzmi jak "Wąsata dziewczyna"?! Mam nadzieję, że widzowie w telewizji będą mnie wspierać, jeśli przypuszczam, że to musi być alegoria, hiperbola, przenośny wyraz ...
Serge Goriełyj (grupa USB): To tylko hit! Podczas oglądania naszego teledysku wielu mężczyzn mogą do chuja postradać zmysły. A niektórym ludziom po prostu opadną ich kurewski szczęki!
Presenter: Sprawdźmy więc tę prognozę i obejrzyjmy teledysk "Wąsata dziewczyna"!

(Najpierw frontman grupy USB, jak zawsze, dostarcza swoje zwykłe logo akustyczne)
`To jest USB! Wszyscy tu jesteśmy! Nikita, Staś, Giena, Turbo i ja, Diusza* Meciołkin! '
* Diusza - Andriusza - Andriej

Presenter: Now I`m reading a title of the second track of your disc. It goes as `A moustached girl`?! I hope that TV viewers gonna support me if I suppose that it must be an allegory, a hyperbole, a figurative expression ...

Serge Goreliy (the USB group): It`s but a hit! While watching our music video many a man gonna get сranky. And some people`s fucking jaws will simply drop!

Presenter: So let`s verify this forecast and watch the music video `A moustached girl`!

(First the frontman of the USB group as always delivers their usual acoustic logo)
`This is the USB! We are all here! Nikita, Stas, Ghena, Turbo, and me, Dyusha * Metyolkin!`
*Dyusha - Andryusha - Andrei

WĄSATA DZIEWCZYNA
Wąsata dziewczyna, wszyscy się z ciebie śmieją
Dziewczyna z wąsami, nie mogę spać w nocy
Dziewczyna z wąsami, nie mogę spać w nocy
Wąsata w życiu, w łóżku jest jak tygrysica!

Nie płacz, wąsy pasują dziewczynom.
Wytrzyj łzy wąsami. 

Dziewczyna z wąsami, nie boję się powiedzieć:
"Jesteś najpiękniejsza, to te twoje wąsy. Wiedz o tym!"

MOUSTACHED GIRL
The girl with a moustache! A laughing-stock for all.
The girl with a moustache! At night I`m sleepless!
The girl with a moustache! At night you`re tireless!

Moustached in life, in bed you are a tigress!

Don`t cry! A moustache becomes the girls!
Wipe tears with it!

The girl with a moustache! I`d like to bravely say
`You are the prettiest girl. Take good note of my tale!`

The United Sexy Boys is a popular parody group in Russia. They do not make parodies of the certain performers. They ironicaly, sarcastically, talently imitate the sterotypes and manners of people of the show business and parody of a style of the modern pop music and musuc videos on the whole. By the way, if they`d promoted themselves as a pop band they`d have had a great success. It speaks ill of the modern pop, yet it does their credit! They arrange their numbers in the same manner, but this `bottle` is every time filled with new wine.

The United Sexy Boys to popularna grupa parodystyczna w Rosji. Nie parodiują konkretnych, indywidualnych wykonawców. Co dziwne, sarkastycznie naśladują stereotypy i maniery ludzi showbiznesu oraz styl współczesnej muzyki pop i teledysków OGÓLNIE. IMHO, gdyby promowali się jako grupa popowa, odnieśliby duży sukces. To, co pokazują, nie najlepiej charakteryzuje współczesną pop muzykę , ale to nie ich wina! Ale to im zasługa! Często tę samą formę swoich występów wypełniają nowym winem, nową treścią.

The `bottle` is their presence in the music TV studio where they present their new albums. They exchange caustic remarks with the very cultural and civil D.J. in a deliberate politically incorrect form, then their music video is presented (usually, an unfinished one due to the "moral panic" effect).

The USB frontman is Andrei Minin (his hero is Dyusha Metyolkin, an impudent, self-confident guy wearing dark glasses with fragments of a broken mirror on them which are supposed to be a part of the Swarovski collection), Sergei Gorelikov (his hero Serge Goreliy aka Turbo is a complacent person who freely use the unprinted language, and is number two in the group), Konstantin Malasayev (his hero Nikita is a silly, naïve guy whose head is a permanent enigma even for his mates who are well-known with their own nonsense. They are afraid of his saying something extraorinarily ridiculous, and his first phrases prove them to be true);

Dmitry Viushkin (red-haired Ghena, an overfree playboy) and Andrei Shelkov (Stas who begins every phrase like this: `Lemme say, aha?', and is the second director of the USB' s videos. It's him who's a bewitching dancing master in the Bouchardon`s video)(see below)).

All guys are residents of the weekly Comedy Club Show  TV program. (By the way, all their numbers are written and staged by them only, they`re as well their own choreographers and lyricists).

"Butelka" to ich obecność w muzycznym studiu TV, gdzie prezentują swoje nowe albumy. Wymieniają ironiczne uwagi z bardzo kulturalnym i uprzejmym

D.J. w celowo niepoprawnej politycznie formie, wówczas prezentowany jest ich teledysk (zwykle niedokończony z powodu efektu "paniki moralnej").

Frontman USB to Andriej Minin (jego bohaterem jest Diusza Meciołkin, bezczelny, pewny siebie facet w ciemnych okularach z naklejonymi na nie fragmentami pękniętego lustra, jakby od Swarovskiego)

Siergiej Gorelikow (jego bohater Serge Gorelyj, vel Turbo, jest zadowolona z siebie osobowość, która nie wybiera słów, i numer dwa w grupie), Konstantin Małasajew (jego bohater Nikita to głupi, naiwny facet, którego głowa jest zawsze zagadka, i nawet jego koledzy, którzy są dobrze znani ze swoich bzdur, boją się, że coś powie wyjątkowo śmieszne, a jego pierwsze zdania to potwierdzają),

Dmitrij Wijuszkin (rudowłosy Giena, urodzony playboy) i Andriej Szełkow (Staś, który każdą frazę zaczyna w ten sposób:  "Lemme say, aha?''  (" Pozwólcie, że powiem, aha!"). On jest drugim reżyserem USB, i także urzekającym mistrzem tańca w video  o Bouchardon) (patrzcie poniżej).

Wszyscy faceci są rezydentami tel

cotygodniowego programu telewizyjnego Comedy Club Show. (Nawiasem mówiąc, wszystkie ich numery są pisane i wystawiane tylko przez nich, są też własnymi choreografami i autorami tekstów).

Edytowane przez Andrew Alexandre Owie (wyświetl historię edycji)