M._Krzywak Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2006 gdy wszystko się widzi to oddech jest szybszy przenika przez skórę drżący ziąb przedświtu czasem spisuje się wszystkie przetworzone myśli sprzedane w kształt liter fontanny krople roszą kolory jesieni dostojne drzewa na falach i w snach przechodzi przeklęte jutro jak wczoraj przynajmniej żyć można i brać a w nocy mgła zasnuwa dach i sowi skrzek dźwięczy w szkle czasem na szybie szara twarz patrzy i szepcze – czy dusze jej chcesz? i nie spał tam nikt od wielu lat w ścianach szemrzący wiatr i szelest sukni białej jak ta która nie żyje od wielu lat gwieździsty motyl na łożu skrzy ding-dong bije dzwon zegara świst rzęsisty deszcz i grozy dreszcz i wstaje z martwych, wstaje i wie kto
ot i anka Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2006 nie znam się na rymowanych, nie przepadam za nimi też, ale rzucają mi się w oczy słowa które trza zmienić:) przenika przez skórę drżący ziąb przedświtu-->przedświtu czasem spisuje się wszystkie przetworzone myśli sprzedane przed świtem-->przed świtem--> coś tu trzeba uciąć albo zmienić bo za blisko to siebie sowi skrzek dźwięczy w szkle--> skrzek to składają żaby! błagam ! nie traktuj tak hukania sowiego:) toż on anie skrzeczy- raczej już jęczy czy piszczy albo straszy (nie raz siedziałam w lesie w noocy z biologami, to nawet wiem co i jak która sowa:) nie spał tam nikt od wielu lat w ścianach szemrzący wiatr---> tutaj rytm się gubi, za krótki drugi wers o 2 sylaby:P rzęsisty deszcz i grozy dreszcz--> rym wewnątrz wersu:/ wydaje mi się że nadmiar już to tyle tego co zauważyłam:) pozdrawiam
Stefan_Rewiński Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2006 Ja szukam optymizmu, a tu Michał profesjonalnie w pesy mnie, ech..