Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Erotic Epigram

UNISEX
I am waiting, it`s you who's late again,
So I`m killing time alone on my old sofa.
I`ve got your portrait in one hand,
The other`s used to dream of you as always.

 

Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

 

DLA OBU PŁCI
Czekam, ponieważ znowu się spóźnisz.
Więc zabijam czas bez tobie na mojej starej kanapie.
Trzymam twój portret w jednej ręce
Jak zwykle używam drugiej ręki, żeby o tobie marzyć.

 

I wonder who is the lyrical hero of the poem? He or she? Zastanawiam się, kto jest bohaterem lirycznym wiersza? On lub ona?

 

Edytowane przez Andrew Alexandre Owie (wyświetl historię edycji)
Opublikowano (edytowane)

@Andrew Alexandre Owie

The artistic eroticism is being discouraged by the sophisticated cultural audiences on the Internet. The latter one is being equated with debauchery, and as well persecuted on Youtube. It is porn rather than eroticism that is highly appreciated on aesthetic social media.

 

Erotyka artystyczna jest zniechęcana przez wyrafinowaną publiczność kulturalną w Internecie. Ona też  jest utożsamiana z rozpustą i prześladowana na Youtube. To pornografia, a nie erotyka, jest wysoko ceniona przez estetyczne media społecznościowe.

 

Luv theme on this blog is represented in all its aspects. Translations of love lyrics, anacreontics, eroticism, even homoeroticism, humour, satire relating love affairs, and what not! From platonic to sex! About 3/4 of posts on this blog are dedicated to this topic! And all of them are innocent! You don't believe me? As the girls in the Cabaret. 

 

 

Motyw poezji miłosnej  na tym blogu jest reprezentowany we wszystkich jego aspektach. Tłumaczenia tekstów piosenek miłosnych, anakreontyki, erotyki, a nawet homoerotyki, humoru, satyry na tematy miłosne i co tam! Od platonizmu do seksu! Około 3/4 postów na tym blogu jest poświęconych temu tematowi! I wszyscy są niewinni! Czy nie wierzycie mi? Jak dziewicy w "Kabarecie".

 

There are many poems and lyrics thatI like, because of their high artistic level. 

Jest wiele wierszy i tekstów piosenek, które lubię ze względu na ich wysoki poziom artystyczny. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Some examples of the homoerotic poetry are also quite interesting, though I don't like sexual patology. Niektóre przykłady poezji homoerotycznej też są dość interesujące, choć nie lubię patologii seksualnej.

 

 

 

 

I love erotic humour best of all. 

Ale najbardziej lubię humor erotyczny.

 

 

 

 

 

You may say that this is erotic poetry mostly by the Russian poets, but I pksyed also that of by poets of Japan, China and Persia. Wilkommen, Bienvenue, Welcome, ins Kabarett, au Cabaret, to Cabaret! 

 

Możecie powiedzieć, że jest to poezja erotyczna przeważnie rosyjskich poetów, ale tutaj, u mnie, są również utwory poetów japońskich, chińskich i perskich. Wilkommen, Bienvenue, Welcome, ins Kabarett, au Cabaret, to Cabaret! 

 

 

Edytowane przez Andrew Alexandre Owie (wyświetl historię edycji)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Zarejestruj się. To bardzo proste!

    Dzięki rejestracji zyskasz możliwość komentowania i dodawania własnych utworów.

  • Ostatnio dodane

  • Ostatnie komentarze

    • @Robert Witold GorzkowskiNapisałeś:

      Zaloguj się, aby zobaczyć zawartość.

      Świetnie, że to robisz! Twoja rodzina odegrała znaczącą rolę w kształtowaniu historii naszego, dlatego tym bardziej jest to niesamowicie potrzebne i ciekawe. Każda rodzina powinna w jakiś sposób upamietniać swoją historią, ja również się staram to robić. Pozdrawiam.
    • @Migrena kilka wierszy- a łączy je Twoje ja. niezgoda na rutynę
    • @Berenika97 sama słodycz
    • Dla Alicji Wysockiej......za natchnienie. I. PUŁAPKA DNIA         Wpadłem w dzień jak w paszczę kota z plastikowymi zębami.         Zegary drapią kręgosłup – nie pazurami, lecz wspomnieniami,         wyrastającymi na brokatowych pętlach reklam.         Śnią mi się twarze zrobione z makulatury i waty cukrowej na patyku,         na których nawet motyle zostawiają poezję w postaci śladu nóżek.         Miasto – święty klocek LEGO z wyciśniętym śladem boga –         tonie w moich płucach jak topielec w betonie.         Duszę się możliwościami –  są jak stado koni bez nóg, galopujące w          miejscu, a kurz z ich kopyt osadza się na                         źrenicach. II. CYFROWA CISZA         Nikt nie patrzy w oczy – patrzą w kody,         kody patrzą w nicość,         nicość zwraca paragony.         Mam w głowie ptaki z białka i smutku –         lecą wstecz i giną, uderzając w betonowe szkielety szklanych domów.         Z betonu wyrósł kwiat,         ale z kwiatka wyszło dziecko z głośnikiem w gardle,          które mówi cudzym głosem – głośno, ale nie do nikogo.         Nie ma już zielonej  trawy, na której siadali poeci –         tylko język asfaltu, który mówi:         „Zamknij oczy. Zostań klientem.”         I bankomat za rogiem. III. CIAŁO MASZYNY         Co noc płoną sny –         ale ogień śmieje się szeptem powiadomień.         Ciała – pakunki mięsa z kodem kreskowym w pępku.         Serca – kserokopiarki szeptów, biją na czarno-biało.         Raz słyszałem duszę –         wyła jak wilk zamknięty w pendrivie.         Szkło pęka, ale nic się nie kończy –         bo tu nawet śmierć ma interfejs użytkownika. IV. WYKREŚLONE „JA”         Nie ma dróg – są tylko ślady po błędach systemowych.         Ruch to błędnik świata, który się zaciął         i puszcza w kółko to samo intro.         Myślę, że istnieję tylko jako resztka RAM-u         w boskim laptopie,         a moje imię to hasło zapomniane przez anioła.         Życie?         Rytuał szczura w mikrofali – jego taniec lajków,         jego modlitwa w formie captcha.         A moje „ja” –         pępowina do nikąd, owinięta w folię bąbelkową         i wysłana do nieistniejącej strefy komfortu.         Do folderu o nazwie home, ukrytego na pulpicie betonu.         Gdzie dzieci krzyczą jeszcze: tata".    
  • Najczęściej komentowane

×
×
  • Dodaj nową pozycję...