Skocz do zawartości
Polski Portal Literacki

Cepelisz Polski

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0
  1. napisać wiersz to nie takie proste mówią. niemożliwe prawie narażając sie na śmieszność. uwięziony komentarzem ostrym na oskarżonych frunie ławie. poeta - latawiec iście żałosny żle zaczął. skończył średnio jednym tylko wersem zachwycił publiki kuriozum teraz czai się w krześle pijąc gorzką kawę pręży się i trzesie jego poetycki rozum tu poprawić. tam wers skrócić i wyciąć to "ja" usunąć anioły i cynowy wazon stól zmienić w ławę. nie! ława też jest zła. błazen wiersz dobry napisać to jest prosta sztuka. najpierw tytuł tu zaleca się wyrazy wzniosłe. monumentalne na ten przykład "kantata", "etiuda" i bez związku z innymi idealnie jakby zaprzeczyć w tytule. a jak sie uda zaczyn wiersza się czyni potem to juz leci samo. pamiętać należy tylko by wersy nie miały związku zaleca sie także użycie "trudnych" zwrotów kilku acha i symbole nie wiem. może Powązki? lub jakiś inny symbol, a ze strachu nutkę ironni dodać w monumenty gmachu ironia ważna. bez niej grunt niebezpieczny a nuż pompatyczność zarzucą. wtedy riposta jak znalazł i beż żenady można krzyknąć nawet: panie to nie wiersz to żart. pan jesteś pajac ja - poeta - latawiec
  2. cos ale przyspiewka ludowa. nie zachwyca! pozdrawiam
  3. ha ! bo przy calym zaangazowaniu autora widac dystans. i to jest bardzo fajne. pozdrawiam
  4. zaangazowane z pasja napisane nie nudne na czasie. pozdrawiam
  5. Cepelisz Polski

    spacer

    Rozumiem Panie Zbigniewie, że tekst był zbyt trudny. Proszę się tym nie frasować :) Dziekuję za komentarz, dziękuje wszystkim, którzy przeczytali tem wiersz. Pozdrawiam.
  6. Cepelisz Polski

    Chemia

    no coz wiersz idzie do smieci po pierwszym wersie elastycznosc to cecha fizyczna ciala wiec smiesznie to wyglada zaraz pod tytulem. ale mozna to poprawic choc moim zdaniem nic z tego i tak nie wyjdzie. pozdrawiam
  7. bardzo fajne :) nie będzie chwil którymi mogłabym dzielić jabłka na połowy i to niech wiatr zgasi płomień świec podpalających święty spokój calosc bardzo sie podoba :) pozdrawiam
  8. wystarczy zrobic tak : ) a co do wiersza to cytat: i parafrazujac: jedyna alternatywą dla grafomaństwa jest nie pisać pozdrawiam [sub]Tekst był edytowany przez Cepelisz Polski dnia 08-05-2004 22:48.[/sub]
  9. nic nie bedze cial . tak ma byc bo to jak mysl biegnaca, bladzaca strumien swiadomosci. dziekuje i pozdrawiam
  10. a co do filmu wybaczy Pan ale to nie ja wpadlem na pomysl z "Pasja" nawet mi to do glowy nie przyszlo . pozdrawia fun Pasji
  11. oki moze sie i czepiam bo wiersz mi sie podoba ale od Pana oczekuje wiecej. zastanawia mnie tylko jak 12 kropel absyntu mozna przelac z pustego. tz sie co byl tam absynt czy go nie bylo a moze puste bo juz go nie ma :) pozdrawiam
  12. no to juz pisze. urzywa pan metafor i jest to jedyny srodek artystyczny(nie liczac wersyfikacj) w tym wierszu. co gorsze metafory te sa zrozumiale chba tylko Panu. dla przykladu : prosze mi objasnic co to ma znaczyc a bede wdzieczny a jezeli ten wiersz ma cos wspolnego z filmem trzeba zamiscic to w przypisach. pozdrawiam [sub]Tekst był edytowany przez Cepelisz Polski dnia 07-05-2004 23:46.[/sub]
  13. to jest bardzo dobry temat na wiersz.ale. Pani nie udalo sie udzwignac powagi tematu co gorsza zbitka ponizsza rozsmieszyla mnie co chba nie bylo zamierzonym efektem. pozdrawiam
  14. Cepelisz Polski

    słowom majowym

    mimo ze jestem w dosc ironiczno sarkastycznym nastroju to powiem ze milo sie czytalo chodz moze nie zachwyca ale milo . pozdrawiam
  15. 30,3,12 to troche za malo jak na totolotek i za malo jak na dobry wiersz . a z ta "Pasja" to nie wiem o co chodzi chba nie na temat. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...